beatriceviktoria

Arg tjej

Kategori: Vardag & Fest

Tänkte vara söt & göra lite bananplättar som både jag & R kunde äta till frukost imorgon. Gjorde i ordning smeten och tog fram stekpannefaan. Jag kan inte för mitt liv steka plättar/pannkakor. Den ni såg i inlägget där jag tipsade om plättar var EN jävel som blev bra av jag vet inte hur många. Jävlaplätthelvetesskap säger jag bara!!!!!! Går ju bara inte?!?!?!? Hur steker man en plätt utan att den bränner fast, degar ut eller allmänt jobbar sig?! Kan inte ens tänka på plättar nu utan att bli arg på nytt. Bilden nedan visar den fina frukost R får imorgon.
- Godmorgon älskling här får du tre plättar i äckligröraform . // v

Kommentarer

  • who säger:

    hahahahahaha jag dööööööööööör av skratt hahahahahahahaha

    2013-04-29 | 21:46:37

Kommentera inlägget här: