beatriceviktoria

FÖRLOVNING

Kategori: Vardag & Fest

Vi är på en fin sandstrand, vattnet är turkost & det är soligt. Jag ligger och solar när R frågar mig om vi inte kan gå i och bada tillsammans. Vi går i vattnet, jag vill gärna ha med mig en fin snäcka hem så vi börjar leta på botten efter någon. Plötsligt hittar R en som han säger är fin & så dyker han ner efter den. När han kommer upp säger han att jag måste blunda, han ställer sig bakom mig & lägger armarna runt mig. När jag öppnar ögonen ser jag en ask med två ringar i. Vill du gifta dig med mig? - frågar R. Jag blir så glad så jag knappt minns vad jag svarar, vi kramas länge där ute i Medelhavet & när vi går upp ur vattnet har vi varsin ring på oss. För det är väl klart att jag svarar JA när världens underbaraste kille vill gifta sig med mig. // v

Kommentarer

  • guess who säger:

    GRATTIS GRATTIS ännu en gång till er båda.

    2013-08-29 | 22:37:19

Kommentera inlägget här: