beatriceviktoria

A weekend in Paris

Kategori: Vardag & Fest

Som ni vet spenderade jag min helg i vackra, fantastiska Paris. Här kommer lite bilder därifrån:

En sjukt duktig man, utanför Sacré Cour som hängde sig i lyktstolpen samtidigt som han bollade med fotbollen. Grymt imponerande!

Massvis med tända ljus i Sacre Cour.

Glad tjej utanför Louvren.

Ill-de-France, kärlekens bro, så vackert!

Klassiskt turistfoto på Champs Elyseè.

 

.

Supermysig blombutik, som låg precis där vi bodde, jag blev totalt förälskad i de underbara blommorna!

Tour-de-Eiffel helt gjord i chocklad. Mums!

På Ill de la Cité påväg mot Notre Dame!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ser fantastiskt ut!

    Svar: Ja jag fick nästan nypa mig i armen! ;)
    betoria.blogg.se

    2013-04-03 | 20:28:08

Kommentera inlägget här: