beatriceviktoria

En Hurtig Bulle

Kategori: Vardag & Fest

Idag var jag faktiskt ute och "sprang" planen var att jag skulle jogga 30 min utan paus (hahahahahaha). Efter 8 minuter fick jag blodsmak i munnen och det sprängde i öronen så fick gå resten. Det är så kul att man (läs. jag) den första minuten när man precis börjat springa tror att man ser ut att vara en riktigt hurtig person som bara ääääälskar att springa och kommer klara 30 minuter galant för att någon minut senare inse att man ser ut som en flåsande valross som knappt orkar springa 100 meter.... Men men nu intar jag soffläge och inväntar träningsvärken som jag kan lova att jag ändå kommer att få. // v

Kommentarer

  • guess who säger:

    hahahahaha stackars dig. Kanske vi kan ta en liten runda i hop snart?

    2013-01-03 | 21:28:55

Kommentera inlägget här: